sâmbătă, 23 iulie 2011

proiecte noi

hello again,

Acum doua saptamani uitandu-ma pe Youtube am descoperit un tutorial care prezenta niste stampile foarte frumoase. I-am spus si prietenei mele de ele si ne-am comandat si noi. Aceste sunt cele pe care mi le-am comandat eu. Firma de unde le-am comandat se numeste Lost Coasts Designs.








Am o gramada de proiecte in cap. Pentru moment am stampilat cateva tag-uri pe care le voi folosi in proiectele mele viitoare.






Am facut si o felicitare, nu e finalizata dar  v-o prezint totusi, probabil voi mai adauga ceva de genul  "Live the moment" sau "Enjoy Life", ma mai gandesc.


Ce parere aveti? 

Mi-am mai cumparat si cateva prafuri de embosare care se topesc foarte repede si se pot pune 3 sau 4 straturi. Apoi se reincalzeste putin suprafata si se imprima o stampila. Am vazut un tutorial pe Youtube si m-am gandit sa incerc si eu.  Iata de a iesit. Probabil o voi folosi pe coperta unui junk journal. 




Astept comentariile voastre.

weekend placut,
nicoletag






Un comentariu:

  1. Chiar ma intrebam cum se fac paginile de genul celor pe care le faci tu.Spor la creat.

    RăspundețiȘtergere