vineri, 10 iunie 2011

provocare # 15 - RETRO


hello,

Interesanta provocare. Hmm, retro, ce as putea face m-am gandit?  De curand mi-am cumparat de pe ebay un nou set de stampile de la Pink Paislee - Butterfly Garden collection. Superbe. M-am hotarat sa le folosesc la proiectul pentru provocare. Mi-am pregatit baza pentru felicitare, mi-am pregatit elementele pe care m-am gandit sa le folosesc in realizarea felicitarii si am trecut la montarea ei. Sper sa va placa ce a iesit.


Am folosit si alte stampile din alte colectii, nasturi, brads. Acestea sunt stampilele de care va  spuneam. Nu-i asa ca sunt frumoase?



Astept comentariile voastre.

weekend placut.
nicoletag




8 comentarii:

  1. E o camera foto veche in centrul imaginii, asa-i?:) Si filmul.. si ceasul..!!
    Foarte elocvent mesajul!!:)
    Bafta la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e o camera foto veche. multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar retro! Frumoase stampile! Sa le folosesti cu multa bucurie! Si mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa lucrare. Succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragut! Bafta!

    PS: Vreau si eu stampile ca ale tale! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. draga DeeaM,

    multumesc. Daca esti interesata de aceste stampile data viitoare cand mai comand ceva pe ebay pot sa-ti comand si tie stampilele. Au costat 7 dolari. Problema cum stii e transportul. Deci daca vrei ceva sa-mi spui.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte ... RETRO.Felicitari!Bafta la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa si retro felicitarea ta.Succes

    RăspundețiȘtergere