vineri, 11 octombrie 2019

Felicitari

Felicitari de Craciun

Craciunul se apropie si m-am gandit ca ar fi timpul sa ma apuc de felicitarile de Craciun.
Sincer sa fiu am fost foarte creativa, am inceput cu 2- 3 modele dar pana la urma am facut mult mai multe. Ideile vin pe masura ce lucrezi, iar in capul meu sunt inca o gramada, dar ma voi opri. 

Sunt putin trista pentru ca oameni au uitat sa trimita felicitari, comoditatea sau poate lipsa timpului necesar sau oferta limitata de felicitari de pe piata fac ca tot mai multi oameni sa trimita felicitari digitale sau mesaje pe telefon.

Eu una raman la varianta clasica ... cea a felicitarilor pe hartie, clasice, care zic eu ca apropie oameni chiar daca nu sunt unii langa altii cand deschid felicitarile.

Sper sa va placa felicitarile mele. 


















multa inspiratie,
nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu