sâmbătă, 26 mai 2012

album "La vie en rose"

Ma bucur sa va pot prezenta albumul pe care tocmai l-am terminat. Mi-am comandat cateva colectii noi de hartie asa ca m-am apucat de treaba. Firmele astea care produc produse de scrapbooking sunt minunate. Au niste designeri foarte creativi. Ii admir. Imi pare rau ca nu am mai mult timp la dispozitie ca sa creez si eu mai multe proiecte. Asta e. Dar promit sa ma revansez. Acest album a fost comandat si sper ca persoana respectiva se va uita pe blogul meu pentru a vedea albumul pe care l-am creat. Si sper sa-i placa si sa ma ierte ca nu l-am putut face mai repede. 

Albumul are tema Parisul. Colectiile pe care le-am folosit au avut si ele acceasi tema. Am inclus in album carti postale, tag-uri, mici albume, un album "geamantan" si bineinteles un pasaport. 

Iata cateva pagini din album.

Moulin Rouge, can-can,  corsete ....



si bineinteles atunci cand calatoresti ai nevoie de geamantan si de pasaport





Astept comentariile voastre.

nicoletag

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu