joi, 12 ianuarie 2012

albume noi in 2012

La multi ani!!! Doresc tuturor cititorilor blogului meu un an plin de impliniri, multa inspiratie si creativitate si multa putere de a realiza tot ce v-ati propus. 

Chiar daca noul an doar a inceput m-am apucat de lucru. Nu am reusit sa fac multe lucruri asa cum mi-as fi dorit deoarece inca nu mi-au ajuns produsele pe care le-am comandat dar va prezint doua albume pe care le-am realizat. 

album "Time"





album  "Memories"






micul jurnalul pe care l-am inclus in album (imaginea de mai sus) este util pentru a scrie impresii, amintiri, poezii sau alte ganduri pe care vrei sa le asterni pe hartie.

Sper sa va placa aceste noi creatii ale mele. Le voi pune si pe breslo http://www.breslo.ro/Shop/nicoletag de unde puteti sa le comandati daca doriti.

astept comentarii voastre.

nicoletag



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu