duminică, 13 martie 2011

felicitari

Cred ca toate lumea se bucura ca in sfarsit au aparut primele semne ca iarna a trecut. 
Ghiocei, brandusele, pasarile ma duc cu gandul la primavara. Chiar am inceput sa-mi fac planuri pentru noi flori pe care vreau sa le pun pe balcon. Si  bineinteles sa-mi inmultesc capsunii, care anul trecut au mers foarte bine. Am avut o recolta buna, pot spune. 

Dar sa revenim la handmade. Prietena mea m-a rugat sa-i fac 2 felicitari, dar  vremea asta frumoasa m-a  inspirat, asa ca am creat nu doua ci mai multe felicitari care sper sa va placa asa de mult cum i-am placut si ei, pentru ca le-a luat pe toate.








Felicitarile sunt confectionate din hartie pe care am lipit-o pe o bucata de carton. Ca accesorii am folosit flori din material textil, tag-uri stampilate, dantela, nasturi. Pe spatele felicitarii am lipit un plic in care am pus un tag. Pe acest tag puteti scrie mesajul pentru persoana care va primi acesta frumoasa felicitare.


Va doresc multa inspiratie si o zi minunata.

nicoletag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu