sâmbătă, 22 ianuarie 2011

albume

Buna,

Nu am mai scris de mult timp. Dar am muncit. Am creat doua albume, calendare,  felicitari, tag-uri. O multime de lucruri frumoase. Sper sa va placa si voua. 


Album



Album 

 Cateva din paginile unui nou album





Materiale si tehnici folosite:

stampile
tehnica de embosare 
decupare
accesoriile pe care le-am inserat: flori, rame, ace cu margele, decupaje, tag-uri,  le-am facut eu insumi.

Sper ca creatiile mele sa fie o sursa de inspiratie pentru alti scrapperi. 
Eu va asptept si pe www.breslo.ro, la magazinul meu nicoletag. 

Am gasit noi bloguri despre scapbooking, si un magazin care vinde produse de scrapbooking www.scrapbooktique.ro. Puteti alege dintre produse mai multor furnizori care comercializeaza hartie, stampile, panglici, tusuri, etc.  M-am bucurat sa aflu ca mai sunt si altii oameni indragostiti de scpabooking.

Unul din bloguri pe care vorbeam lanseaza provocari pentru scrapperi. Puteti gasi mai multe amanunte adresa: http://scrapper-in-romania.blogspot.com/
Cred ca voi participa si eu la aceasta provocare. Tema este "Clean and Simple". M-am gandit deja la proiectul cu care voi participa. Sper sa va placa. 

Pe data viitoare.
nicoletag



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu